Vad vill ni läsa om?

Tjosan!
Har inte hänt så mycket nytt på sistone. Bara samma sega veckodagar som vanligt. Går i skolan, åker till stallet och rider Scott och åker hem och pluggar läxor. Det suger verkligen! Hatar skolan, och alla läxor. BLÄ! Men jag lovar att ni kommer att få mer uppdatering på lite roligare saker än att bara få läsa sådana här tråkiga inlägg! Men det är faktiskt mer som händer på helger, men jag ska absolut försöka att bättra mig och uppdatera lite bättre på vanliga vardagar också. Men sen så måste jag ju ha eran hjälp också, vad vill ni läsa om? Ni får kommentera önskeinlägg så blir det lite lättare. Ni kan kommentera "anonyma" om ni vill och fråga vad som helst, jag svarar på alla frågor! Kommentera på bara!

Slänger in lite bilder på några av hästarna i stallet, inte dem bästa bilderna men jaja. :)

Scott


Bolero


Armanis Pompay


Gabesz Ox, som inte ville vara glad på bild x)


Scott i stallgången :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hampus dåå? var är han?? ;)

2011-01-25 @ 19:07:32
Postat av: Maria

aw, alla söta hästar i stallet!

2011-01-25 @ 23:14:03
URL: http://iiaas.blogg.se/
Postat av: megan flora

duu kan skriva om typ dagens ridpass? :D

puss <3

2011-01-26 @ 15:30:26
Postat av: felicia

kan du inte skriva lite om din utrustning typ tävlingsset , och vad du har för hjälmar och stövlar också ? :)



Hiss och diss kanske ? :)

2011-01-26 @ 20:58:26
URL: http://classicalpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0