Önskeinlägg

Hej Felicia!



Allting började med att vi igentligen skulle köpa en c-ponny först. Men så samtidigt som vi kikade efter c-ponnyer på hästnet så kollade jag igenom lite d-ponnyer då och då också. Och så hittade jag annonsen på Scott. Det var inget speciellt, bara en bild på honom och en kortfattad information så som ålder m.m. Sedan fanns det en kort film på honom också. Tyckte att han verkade lite intressant. Men så jag tjatade lite på mamma och pappa och vi åkte och provred honom på ett försäljningsstall i Tidaholm. Provred han 2 gånger. Andra gången så bestämde jag mig för att jag ville ha honom. Så vi köpte han då. Meningen med köpet var att han skulle bli min nya tävlingsponny och ett "unghäst projekt" att ha att jobba med i några år. Han har ju en stor kapacitet inom hoppningen, och jag hoppas att jag iallafall kan ha honom i minst 2 år och tävla honom. Om han nu har dem kapaciterna jag vill ha utav honom så tror jag att vi behåller han längre. Nu har jag haft han i några månader och vi har redan gjort stor framsteg i hans utbildning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0