Första inlägget!

Hej alla!
Tänkte göra en liten kortfattad presentation om mig själv.

Jag heter Therese Nemeth och jag är 13 snart 14 år. Jag är bosatt i en liten by vid namn Bollebygd som ligger mitt i mellan Göterborg och Borås. Om jag ska beskriva mig själv som person så är jag väll en väldigt positiv, påhittig och glad tjej. På fritiden så rider jag, varje dag. Just nu äger jag bara en häst. Jag tränar och utbildar min egna d-ponny Coltstown Dun Scott som ni även kommer att få en enskild presentation om i ett annat inlägg sen. Mitt intresse för hästar verkligen brinner! Jag har ridit enda sedan jag satte upp på hästryggen för första gången när jag var endast 11 månader gammal. Då fanns det redan på gården en liten b-ponny vid namn Fly som jag fick som min egen. Mer om henne och alla de andra hästar som jag har ridit och ägt igenom alla år kommer i ett annat inlägg senare då jag kommer att skriva lite mer om min bakgrund inom ridningen. Håll utkik! I alla fall, jag kommer att driva igenom denna blogg ensam och här kommer ni att få läsa om allt och lite till inom hästvärlden. Allt från en massa skvaller, video inlägg (bl.a ridfilmer), massvis med bilder, hiss & diss inlägg och följ även med mig och min häst i både framgång och motgång.. Har ni några andra frågor eller önskeinlägg? Då vet ni vad ni ska göra, KOMMENTERA! ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
// Therese


Kommentarer
Postat av: Maria

Grymt fin blogg!

2011-01-16 @ 20:43:48
URL: http://iiaas.blogg.se/
Postat av: Jossan ( sis )

De e gött Therese, en blogg med inriktning på en sak får oftast mer läsare!. Glöm nu inte uppdateringen ^^

2011-01-16 @ 20:49:47
Postat av: ..

är Black Jack c eller b ponny, snälla svara :D

2011-01-16 @ 21:26:51
Postat av: Felicia 7a<3

Grym blogg :)

kommer att läsa och kommentera varje inlägg !

jag lovar dig terese <33

puss o kram <3

2011-01-16 @ 21:37:51
URL: http://kkunggenhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0