Godkväll!

Godkväll alla kära bloggläsare! :D
Varit hemma från skolan i två dagar nu, haft riktigt ont i halsen. Gjorde så ont när jag svalde igår att jag till och med spottade blod! Usch.. :s Känns som att jag typ sväljer taggtråd eller något, gör riktigt ont. Kanske inte så bra idé att gå till skolan då? Så pluggar hemma. Men annars mår jag bra för övrigt. Var och 6-årsmätte Scott idag på Åby klinik, 144 cm hög var han. Men mätmännen sa att han kommer att bli mycket större. I och med att han är så jätte omusklad nu och så. Så dem sa att dem trodde att han i alla fall kommer att bli 147 cm inom två år tills han ska slutmätas sen igen, vi får väll hoppas på det. Nu är det bara ponnylicens och grönt kort som ska lösas, sen blir det att planera inte lite lokala tävlingar till våren, shit vad jag längtar! Ska bli riktigt kul att få komma ut på tävlingsbanorna igen. Just nu hade vi i alla fall tänkt att åka på en clear round i Borås den 6:e februari och hoppa, måste bara få upp en lite bättre kondition på honom först. Så nu blir det lite mer hårdträning framöver.

Hihi, bebisen! ♥

Foto: Rebecca Buijs

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja gumman det var skönt att få det gjort och vill bara säga att Scott skötte sig exemplariskt både resan dit och hem...sen fick vi ju massa beröm av mätmännen om hur lugn och avspänd han var...kul att höra du har gjort ett kanonjobb och jag är stolt över dig..:))

2011-01-18 @ 23:01:10
Postat av: Maria

Så söt!

2011-01-20 @ 18:38:55
URL: http://iiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0