Svar på tal



Svar: Jag är mycket väl medveten om det. Dock så gjorde jag inte det "på alla förutom 2 hinder", gjorde det inte alls i andra rundan. Men i första rundan så kände jag det själv redan inne på banan, så jag vet när jag gör fel och jag lär mig utav det! Men tack endå för att du kommenterade. :)



Svar: Haha, ja det var nästan så. Men detta var första gången han tävlade och det var ju lite tittigt runt omkring och så "för honom". Men man får ju ha lite överseende med det också. Även om han såg vissa hinder sent i tid, så var han ju lika ärlig endå och hoppade. Jag ska bättra mig med uppdateringen, tiden har bara inte räckt till riktigt de senaste. Tack så jätte mycket för att du kommenterade! Saknar dig med Megan! Hihi, puss!

Kommentarer
Postat av: megan

hihi, puss <3

2011-02-09 @ 15:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0