Hissar & dissar JW hjälmen

Heej!
Tänkte göra en liten hiss & diss på JW hjälmen.

HISS
till att det är en grymt snygg och jätte skön hjälm!

DISS till att det är en så fruktansvärt varm hjälm att ha på sommaren. Okej kanske inte så jätte illa, men jag hade en sådan förra året och när det var som varmast på sommaren så höll jag på att svettas sönder.

Hade en brun JW hjälm förra året men sålde den för att jag ville köpa en svart istället. Men gjorde aldrig det utan jag fick min KEP hjälm utav mamma istället. Funderar på att faktiskt köpa en (svart) JW hjälm igen. Men då har jag ju min KEP hjälm med ventilation att ha på sommaren när den behövs när det verkligen är som varmast. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg! :)

2011-02-04 @ 13:02:24
URL: http://equine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0