Göteborgs horse show

Taggar gärnet inför göteborgs horse show imorgon, ska bli skit kul, enda tråkiga är att jag måste gå själv för det fanns bara en biljett att köpa och jag skulle igentligen gått med min lillasyster, men vi beställde försent och så fanns det bara en biljett kvar så hon blev utan biljett.. Stackarn, men det var inte så viktigt för henne att gå endå. Men träffar nog säkert någon jag kan vara med där, har redan snackat lite med några så det är nog ingen fara. Har heller faktiskt ingen aning om vad jag ska köpa på mässan, alla har ju typ skrivit ner värsta listorna men jag har inte den blekaste aningen om vad jag behöver eller vill ha. Har dock inte så mycket pengar kvar endå, så får väll se när jag kommer dit ifall jag hittar något. Åker faktiskt nog mest dit för att se GP-ponnyn, känner hälften av alla som ska vara med i år, lite kul haha. Det blir många att hejja på för mig! Ska vara där halva dagen så jag kommer hem vid fem typ, så jag hinner nog ge er ett inlägg om dagen och så när jag kommer hem.

// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0