Film från clear rounden!

Jag vet, jag jag gör mycket småfel i min ridning och jag sitter och joxar lite väl mycket med händerna. Men han är väldigt komplicerad att rida och det kanske inte syns, men jag måste höja händerna för att få upp huvudet på honom för han är ibland och ligger på bettet p.g.a att han är lite omusklad i ryggen så han orkar inte riktigt bära upp sin ryttare än, så det är därför. Jag var endå inte ute efter någon skönhetsridning utan målet var bara att komma runt banan. :) Kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tänk på att inte hoppa före på hindrerna.

Som jag såg det hoppade du före på alla utom 2 typ.

Eftersom han är ung så måste man låta dom tänka själva.

Jag har ju också unghäst, hingst.

Och det finns många likheter mellan alla unghästar.

Så sitt lungt och låt han tänka själv, man vill ju göra det bästa och lättaste för ponnyn men det blir bara motsatsen.

Detta är bara "post" kritik :)

2011-02-06 @ 22:16:37
Postat av: Anonym

önskeinlägg: är du nöjd att du bytte till borås ridklubb och vad tycker du om klubben, och anläggningen ?

2011-02-06 @ 22:23:37
Postat av: megan

jag tkr att det ser fint ut :)

fast han verkar vilja bara springa runt ridhuset, inte hoppa över hindrerna, typ "jaha men oj skulle vi hoppa de dära hindret, wooops svänger" haha :D ser ju näääästan ut så. han är verkligen superfin och du är ju så duktig inom ridningen så jag tror att ni kommer att komma långt om man säger så :)

skit kul att du skaffade blooogg, dock tkr jag att du kan uppdatera bättre (A) höhö, fast självklart är det ju svårt när man går på högstadiet och har häst :D

nu såg jag att detta inlägget bleeeev AS långt, ops, så gåre när klockan e 3:30 :(

puss saknar dig <3

2011-02-07 @ 03:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0