DISSAR...

... Ryttare som i själva verket INTE kan rida själva, men tror att dem är sååå himla duktiga, att dem kan precis allt och att dem alltid tror att dem bättre än alla andra men som samtidigt klagar hela tiden på andras ryttares ridning och deras problem med deras ponnyer och sedan går och gör det till skitsnack till andra ryttare. Sådana människor kallar JAG för snobbryttare, som bara bråkar om märkesgrejer på internet och hit och dit, SÅ JÄVLA OMOGET! Blir så jävla förbannad på sådant folk ibland, ger fan fetaste dissen till dem. Och många av er håller säkert med mig. Om man snackar skit så bakom ryggen på en så är man ju bara avundsjuk, så himla uppenbart! Ridning och själva "hästsporten" ska handla om hästen och ryttaren, inte snack om märkesgrejer och vem som har den snyggaste och dyraste hjälmen och skitsnacket som går fram och tillbaka om andras ridning, man ser och hör det varje dag, asså det är ju bara så himla omoget. Vem orkar lägga energi så på någon annans ridning igentligen? Då har man ju bara dålig självkänsla och är avundsjuk om man bryr sig så mycket och sådana för mig är typiskt snobbryttare, så ser jag dem och då menar jag även sånna som INTE kan rida, men tror dem är värsta proffsiga och måste köpa märkesgrejer för att kunna passa in och se proffsig ut. Det är inte utrustningen och märket som gör en proffsig, men vissa människor fattar ju fan inte det! DISSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt klart med dig i detta inlägget! :) Tycker själv att det är mycket viktigare att man lägger pengar på träning/tävling så att man kan utvecklas än att bara köpa en massa dyr utrustning och inte kunna rida :s Jag själv gillar att köpa fina märkessaker, men jag lägger ändå ner mycket tid på träning osv :)

2011-02-28 @ 20:59:01
URL: http://equine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0